شماری از درختان باغ فین کاشان آسیب دید

کاشان نیوز: سرپرست اداره  میراث فرهنگی  کاشان، از آسیب شماری از درختان چندین ساله باغ فین بر اثر توفان بی‌سابقه خبر داد.
حسین یزدانمهر اظهار داشت: بر اثر توفان سخت روز گذشته در کاشان با شتاب ۵/۹۷ کیلومتر بر ثانیه شماری از درختان باغ فین آسیب دیدند.
وی گفت: پس از پیش‌آمد اسفبار روز گذشته در این باغ، بلافاصله کارگروه مدیریت بحران سازمان میراث فرهنگی کاشان  وارد کار شده و از آسیب بیشتر به این درختان پیشگیری کرد.
به گفته وی ، واحدهای گوناگون سازمان میراث فرهنگی، از روز گذشته تاکنون در حال احیا درختان باغ فین هستند.
سرپرست سازمان میراث فرهنگی کاشان افزود: امید است با پیگیری‌ها و بررسی‌های کاردانی و انجام کار احیا این درختان، تا چند روز آینده، در باغ فین کاشان بر روی گردش‌گران باز شود.
یزدانمهر، از برگزاری نشست کاردانی و فوری در راستای نگاهبانی از دیگر درختان باغ خبر داد.
وی افزود: همچنین نشستی با حضور معاونت برنامه‌ریزی، معاونت آبادانی فرمانداری، سرپرست حوادث غیرمترقبه شهرستان، برگزار و هماهنگی‌های بایسته با ستاد بحران استان در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

پست بعدی

جهان وارد یک منطقه خطر جدید شد

ج اردیبهشت ۲۷ , ۱۳۹۲
دبیراجرایی کنوانسیون سازمان ملل درباره تغییرات جوی گفت: با افزایش بی سابقه سطح دی اکسید کربن در اتمسفر، جهان وارد یک منطقه خطر جدید شده است کریستیانا فیگورز دبیر اجرایی کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره تغییرات جوی طی بیانیه ای گفت: هفته گذشته وقتی مشخص شد که سطح دی اکسید […]